XXX aniversari dels gegants de La Garriga

publicat ha: Blog, Destacades, Sortides, Sortides 2019 | 0

Sempre és un honor que ens convidin a un aniversari i més quan compleixen 3 dècades d’existència! Aquest cop va ser una sortida molt especial, ja que vam anar amb un autobús que ens va posar l’Ajuntament d’Alforja, al qual li hem d’agrair que ens el facilitessin i ens va permetre gaudi d’un bon agermanament de la nostra colla!

L’autobús va arribar a les 7:30 del matí i camí lligar el remolc per anar rumb cap a la Garriga on vam arribar al vol de les 10 del matí.

En arribar, vam aparcar a un descampat i vam portar els nostres gegants a una plaça que estava a uns 400 metres i allí els vam plantar, en mig de la gent que se’ls mirava admirats de l’altura que tenen.

A les 11h començava la cercavila per la ciutat on s’ha de dir que hi havia molta gent i això ens fa sentir contents i orgullosos de ser part de la festa.

dav

A la meitat de la cercavila vam parar a descansar a una rambla on hi havia un avituallament que bona falta ens feia, ja que feia molta calor aquell dia!

Vam continuar la cercavila i vam arribar a la plaça de l’església on alí vam fer l’entrada i ballada individual i després de l’entrega de premis vam acabar amb la ballada conjunta.

Aquí l’anècdota del dia quan anàvem cap a dinar, vam haver d’aturar el bus perquè de sobte ens vam adonar que es va deslligar el remolc!, tot va quedar en un ensurt, ufff!

Agraïts a l’organització dels gegants de La Garriga per com va sortir tots, ens ho vàrem passar genial!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *