23a Trobada gegantera de Roses

publicat ha: Blog, Destacades, Sortides, Sortides 2018 | 0

S’ha de dir que ha sigut la sortida que més difícil ens ha estat anar-hi, tot es posava en contra però al final vam reunir la gent necessària per anar a Roses i aprofitar per passar un dia de agermano amb la nostra colla. S’ha de dir que va valdre la pena tot el esforç que hem dedicat per aquesta sortida ja que ens va agradar molt!

Hi van participar un total de 15 colles que van ser:

Caixa de trons de Girona, Colla gegantera i grallera d’Alforja, Gegants Particulars de Figueres, Gegants de Peralada, Gegants del Port de la Selva, Gegants de Calonge, Gegants de Vidreres, Grallers de Llers, Gegants de Vilafant, Gegants de Castelló, Gegants de Vilajuïga, Gegants de gracia Sabadell, Gegants de Figueres, Grallers de Spolla i els Gegants de Roses

Vam marxar d’Alforja a les 10 del matí amb intenció d’arribar a Roses, fer un banyet a la seva platja i després dinar i prendre el sol abans de la cercavila però ja a la primera parada que vam parar per esmorzar ja vam tenir l’anècdota del dia… Quan vam parar el cotxe que porta el remolc, quan el vam voler arrancar no arrancava!!! Sort que el vam poder empènyer i va arrancar que si no ja ens veiem amb la sortida arruïnada!

A les 17h vam plantar els gegants, érem molt poquets però vam decidir que ens hi havíem de lluir i vam treure la geganta Saurina, la Ribeta i la Furia que és el gegant que representa els diables d’Alforja.

En aquesta ocasió 2 dels músics es van haver de convertir en geganters i la falta de costum va fer que encara tingues més mèrit el fet de aguantar tota la cercavila!

Als vols de les 18h puntuals vam començar la cercavila, els nostres músics que no compten amb molta experiència ho van fer fenomenal i ja no podem dir que no tenen experiència, ja que ho van fer de 10!!

Vam anar recorrent el passeig marítim fins a la part antiga de roses on allí uns canyoners feien esclatar els canyons amb serpentines.

L’organització va estar molt bé i tenien preparar un avituallament molt eficient!

Durant el recorregut al nostre músic que feia de geganter el van entrevistar la televisió local que retransmetia la trobada.

Després vam continuar fins que vam arribar a la plaça on vam anar entrant un a un per fer el vall individual i recollir el record de la sortida.

Un com acabada la ballada, tots els músics de les colles van començar a tocar el himne dels segadors i també d’altres cançons animades perquè no volien acabar la festa!, en acabar definitivament vam anar a deixar els gegants al remolc i ens vam dirigir al lloc on feien el sopar i en acabar vam marxar, ja que ja eren les 22:30 i ens quedaven encara 3h de viatge per tornar a caseta!

Gràcies colla gegantera de Roses per convidar-nos, és el primer cop que venim i esperem que no sigui el últim, ja que ens va agradar moltíssim!!

Gegants Alforja a la 23a trobada gegantera de Roses (Girona)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *